Bezoek Kenia 2014 - Reisverslagen van Mtwapa Stichting - WaarBenJij.nu Bezoek Kenia 2014 - Reisverslagen van Mtwapa Stichting - WaarBenJij.nu

Beste mensen,

Aanstaande maandagavond hopen Jan, Diny en Liesbeth naar Kenia te vertrekken voor een bezoek aan onze jongeren en hun families (www.mtwapa-stichting.nl)

We hopen ook een aantal scholen te bezoeken en veel foto's te maken.

Onze fieldassistant Mose zal de meeste bezoekjes met ons meegaan en als het enigszins kan ook onze ander fieldassistant Anna.

Gedurende dit bezoek hoop ik ook met een aantal jongeren een workshop te doen om hen te helpen bij het vinden van werk.

Via deze site houden we jullie op de hoogte van ons bezoek. Ik zal proberen regelmatig iets te schrijven. Willen degene die weten dat anderen ook geïnteresseerd zijn dit voor hen printen of hen aanmelden. Je kunt dit natuurlijk ook zelf doen.

Mochten we je ten onrechte op de mailinglijst gezet hebben laat het ons dan even weten dan verwijderen we je weer. Je kunt dit ook zelf doen.

Groetjes

Recente Reisverslagen:

23 September 2014

Al weer enige dagen terug!

Inkopen met Dama

Zondag bij Mose thuis