Change of plans - Reisverslag uit Bamburi Beach, Kenia van Mtwapa Stichting - WaarBenJij.nu Change of plans - Reisverslag uit Bamburi Beach, Kenia van Mtwapa Stichting - WaarBenJij.nu

Change of plans

Blijf op de hoogte en volg

12 September 2014 | Kenia, Bamburi Beach

Vandaag verliep niet zoals gepland. Mijn vader is al dagen moe na een klein eindje lopen en het eten smaakt hem ook al een aantal dagen niet, dus besluiten we dat we voordat we de scholen gaan bezoeken even langs de dokter gaan.

Dat even duurt de hele middag, omdat we van de dokter naar het ziekenhuis gaan voor een longfoto, hartfilmpje, gesprekje met dokter, bloedonderzoek, dan uur wachten op resultaat, dan weer gesprekje met dokter en vervolgens naar de apotheek voor medicijnen. Bedenk dan dat je voor elke handeling eerst moet betalen en je begrijpt waarom het zo lang duurt. Het blijkt een bacteriele infectie te zijn waar hij antibiotica voor krijgt. Verder iets tegen de koorts en pijn, en een middeltje om te gorgellen. Maandag moet hij terugkomen voor controle.

Op de heen- en terugreis hebben we door Mombasa in de file gereden wat ook veel tijd heeft gekost. We zijn om twee uur uit het hotel vertrokken en waren ongeveer negen uur terug. Nog net op tijd om te eten.

Met andere woorden geen keniaanse verhalen vandaag.

Groeten en lekker slapen,
Jan, Diny en Liesbeth

• 13 September 2014 - 08:45

Janny:

Oh,Oh, niet zo'n goede plek om ziek te worden. Hoop dat je je gauw weer beter voelt Jan. Groeten. Janny

• 13 September 2014 - 10:37

Marianne:

Nee he, toch weer ziek. Wat jammer nu. Ik hoop dat je snel opknapt Jan en dat de medicijnen werken.
    Toch nog een goede tijd en: niet doorgeven aan Diny en Liesbeth he.
    Veel succes nog met alles. Het is fijn om de verslagen te lezen en zoveel!
    Groeten voor allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 26 Aug. 2014