Dinsdag = rustdag dachten wij - Reisverslag uit Bamburi Beach, Kenia van Mtwapa Stichting - WaarBenJij.nu Dinsdag = rustdag dachten wij - Reisverslag uit Bamburi Beach, Kenia van Mtwapa Stichting - WaarBenJij.nu

Dinsdag = rustdag dachten wij

Blijf op de hoogte en volg

09 September 2014 | Kenia, Bamburi Beach

Vandaag was onze rustdag. We hebben geen bezoekjes afgelegd. Alleen wat klusjes gedaan.

Mijn vader ging naar Mose om haar het een en ander te leren op de computer zodat ze het gemakkelijker krijgt. Verder moest hij een beveiligingsprogramma downloaden. Hebben ze anderhalf uur zonder stroom gezeten en ook nog een gesprek gehad met een moeder met problemen. Maar goed het was toch zijn vrije dag dus was er tijd voor :-)

Mijn moeder en ik zijn in het hotel gebleven. Ook wij hebben wat klusjes gedaan. Geschreven, whatsapp gesprekjes gevoerd, kleding uitgezocht en pakketjes gemaakt. Morgen ga ik de laatsten maken, want om tien uur had ik er genoeg van :-)

Voor nu wens ik jullie een goede nacht.
Groeten van ons,
Jan, Diny en Liesbeth

  • 09 September 2014 - 23:39

    Clasien:

    Lieve Jan Diny en Liesbeth!
    fijn dat er een soort rustdag voor jullie bij was, dat is ook wel nodig met alle bezigheden en bezoekjes die jullie gedaan hebben. en jullie hebben al zoveel gedaan! Geweldig hoe levendig en mooi het beschreven wordt, ik kan het me bijna voorstellen!DANK daarvoor, dat maakt het allemaal zoveel beter te begrijpen!
    Wat bijzonder om zon groot verschil te zien op die twee scholen, hopelijk gaat John zich daar thuis voelen, maar zo te horen moet dat geen probleem zijn. Maar ook wel weer moeilijk om die nieuwe meisjes te zien die zo de hulp kunnen gebruiken. Hopelijk komt er een goede oplossing, t zal vast goed komen... daar duimen we voor!
    heeel veel groeten voor allemaal,
    denk aan jullie!
    liefs
    Clasien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 6506

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 17 September 2014

Bezoek Kenia 2014

Landen bezocht: