Voorschotje voor vandaag - Reisverslag uit Bamburi Beach, Kenia van Mtwapa Stichting - WaarBenJij.nu Voorschotje voor vandaag - Reisverslag uit Bamburi Beach, Kenia van Mtwapa Stichting - WaarBenJij.nu

Voorschotje voor vandaag

05 September 2014 | Kenia, Bamburi Beach

Goedemorgen
Nu ik toch bezig ben kan ik ook alvast wel even iets schrijven over vandaag. We hebben een rustige ochtend in het hotel.

We gaan zo nog wat spullen uitzoeken en ik ga nog wat voorbereiden voormorgen.

Vanmiddag gaan we weer naar Mtwapa. Ik ben benieuwd hoeveel 'zwembaden' (grote waterplassen) we daar tegen zullen komen, want het heeft erg geregend.

Het is de bedoeling om David en zijn vrouw te bezoeken (ouders van Cleopatra) verder bij Rehema haar tante langs te gaaan en een bezoek te brengen aan de Elite waar Pamela, Cleopatra en Rehema naar school gaan. Of dit allemaal kan hangt weten we niet maar dat horen jullie later :-)

Groetjes en een fijne dag voor nu,